.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صلاحیت نماینده آستانه‌اشرفیه تایید شد

صلاحیت مهدی صادق نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی که پیش از این در هیئت اجرایی به دلیل عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت شده بود، در هیئت نظارت تایید شد.

به گزارش شمال نیوز مهدی صادق در گفت‌وگو با فارس در رشت با تایید صلاحیت خود در هیئت نظارت بر انتخابات استان، اظهار داشت: در هیئت اجرایی شهرستان تایید صلاحیت نشدم و در مراجع بالاتر نظیر شورای نگهبان و هیئت نظارت که از دیدگاه رفیع‌تری برخوردار هستند و مسایل را کامل و دقیق بررسی می‌کنند تایید صلاحیت شدم.
وی افزود: هیئت اجرایی شهرستان از بند یک ماده 28 برای بنده عدم التزام به جمهوری اسلامی زده بود که اثبات چنین اتهامی سخت است و بنده حدود 25 سال در منطقه کیاشهر حسینیه دارم و از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت هستم و این بند نمی‌تواند جزو بندهای اساسی و اصولی برای عدم تایید بنده باشد.
نماینده مردم آستانه اشرفیه با ابراز خوشحالی از تایید صلاحیت خود در هیئت نظارت استان اذعان داشت: با توجه به مستنداتی که داشتم عدم التزام صحت ندارد و برای بنده سنگین بود که چنین اتهامی را بپذیرم و با توجه به اعتراضی که کرده بودم با بررسی دقیق هیئت نظارت تایید شدم.
وی، ادامه داد: اگر باز هم صلاحیتم تایید نمی‌شد از آنجا که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی تابع قانون هستیم و زیر پرچم ولایت و لوای قانون اساسی قرار داریم این امر را می‌پذیرفتم و در چارچوب ولایت فقیه و نظام حرکت می‌کنم.
صادق، بر ضرورت تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و فعالیت در چارچوب قانون اساسی تاکید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 بهمن 1390
این نماینده محترم در دوره هشتم چه کار مثبتی انجام داده که در دوره نهم میخواد انجام بده؟ کسی که اصلیت گیلانی نیست هر چن از فردی پرسیدن کجایی هستی گفت هنوز زن نگرفتم ولی مردم محترم حوزه انتخابیه آستانه تا کی میخوان بیگانه پرست باشند؟
نا شناس 5 بهمن 1390
فقط دکتر کیانوش صادق دقیقی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.